Oferta pracy
EXPORT MANAGER – oświetlenie

Go back
sprzedaz

WBS Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów dla branż technologicznych oraz produkcyjnych. Wspierając prestiżowe projekty w Polsce i za granicą, oferujemy naszym Kandydatom atrakcyjne oferty pracy dające możliwość rozwoju zawodowego i realizacji indywidualnych planów życiowych.

Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy handlowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

EXPORT MANAGER – oświetlenie

Miejsce pracy: Ostrołęka (woj. mazowieckie)/ cała Polska (praca zdalna)

 

Opis stanowiska pracy / zadania:

  • Rozwój i obsługa rynków DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria).
  • Budowanie oraz rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami (określony profil grup odbiorców).
  • Nadzorowanie i kierowanie sprzedażą na podległym regionie w oparciu o wytyczone standardy przedsiębiorstwa.
  • Realizacja celów sprzedażowych na określonym poziomie.
  • Negocjacje oraz finalizacja umów z klientami.
  • Analiza danych rynkowych oraz identyfikowanie szans sprzedażowych.
  • Samodzielna analiza sprzedaży (wykonywanych działań, strategii), składanie raportów do bezpośrednich przełożonych.
  • Delegowanie zadań do agenta, wydatkowanie środków, koordynowanie działań promocyjnych w porozumieniu z Dyrektorem Handlowym.
  • Zarządzanie polityką rabatową (zgodnie z matrycą).
  • Udział w targach zagranicznych, konferencjach, szkoleniach.
  • Składanie osobistych wizyt u kontrahentów firmy (nie mniej niż raz w roku).
  • Przyjmowanie klientów w siedzibie przedsiębiorstwa, odpowiedzialność za organizację i całokształt pobytu.
  • Zarządzanie relacjami; budowanie długotrwałych relacji partnerskich, autorytetu osobistego, wizerunku firmy.
  • Kontakt z urzędami celnymi.

Wymagania:

  • Minimum 3-4 lata doświadczenia w branży oświetleniowej.
  • Znajomość branżowego asortymentu/ wiedza produktowa.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego (pozwalająca na prowadzenie negocjacji handlowych).
  • Samodzielność w działaniu/ dobra organizacja pracy własnej.
  • Zdolności analityczne – zarządzanie sprzedażą.
  • Znajomość konkurencji, rynku, celów do osiągnięcia oraz kultury biznesowej na rynkach zagranicznych.
  • Umiejętność delegowania obowiązków oraz organizacji wyjazdów zagranicznych.
  • Nastawienie na cel oraz realizację.
  • Gotowość do rozwijania własnych kompetencji, otwartość na zmiany.
  • Atrakcyjność interpersonalna; życzliwość, umiejętność budowania własnego dobrego wizerunku oraz firmy.
  • Zdolności komunikacyjne/ miękkie.
  • MS Office.
  • Mile widziana znajomość programu Subiekt.

Pracodawca oferuje:

  • Możliwość pracy zdalnej z obowiązkiem przyjazdu do biura raz w miesiącu.
  • Samochód służbowy dostępny w razie potrzeby.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Umowa o pracę.
  • Premia od sprzedaży.
  • Zniżki na firmowe produkty.
  • Prywatna opieka medyczna PZU.
  • Owocowe środy.
  • Upominki okazjonalne.
  • Spotkania integracyjne.
  • Bezpłatna biblioteka pracownicza.
  • Firmowa liga siatkarska – dofinansowanie zajęć sportowych.
  • Możliwość ubiegania się o dofinansowanie szkoleń i kursów.
  • Narzędzia pracy – laptop, telefon służbowy.

Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV za pomocą przycisku „Aplikuj” znajdującego się pod ogłoszeniem.

 

Dołącz do najlepszych!

Aplikuj

Szukaj ofert pracy