Koszt pracy wzrasta.
Pracodawcy napotykają na coraz większe trudności w pozyskaniu pracowników.
I nawet w takiej sytuacji:
– wiele stanowisk w firmach ma niedookreślony zakres obowiązków, wykonywane czynności są powielane, a odpowiedzialność za realizowane zadania jest rozproszona, przez co obniża się wydajność oraz jakość realizowanych działań,
– przełożeni nie kontrolują w należyty sposób efektywności pracy swoich podwładnych,
– powołuje się do życia stanowiska zbędne, nie dostrzegając równocześnie przeciążonych pracowników,
– nie docenia się najbardziej wartościowych pracowników stosując techniki „każdemu po równo”, co sprawia, że po pewnym czasie w firmie pozostaje „3-cia liga” pracownicza,
To tylko przykłady, problemów jest więcej, znacznie więcej.
Jeśli uważacie Państwo, że w Państwa firmie potrzebne są zmiany to już teraz zachęcamy do kontaktu z nami. Sami Państwo ocenicie czy warto skorzystać z naszego doświadczenia.