WBS Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów dla branż technologicznych oraz produkcyjnych. Wspierając prestiżowe projekty w Polsce i za granicą, oferujemy naszym Kandydatom atrakcyjne oferty pracy dające możliwość rozwoju zawodowego i realizacji indywidualnych planów życiowych.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy handlowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
EXPORT MANAGER – oświetlenie
Miejsce pracy: Ostrołęka (woj. mazowieckie)/ cała Polska (praca zdalna)
Opis stanowiska pracy / zadania:
- Rozwój i obsługa rynków DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria).
- Budowanie oraz rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami (określony profil grup odbiorców).
- Nadzorowanie i kierowanie sprzedażą na podległym regionie w oparciu o wytyczone standardy przedsiębiorstwa.
- Realizacja celów sprzedażowych na określonym poziomie.
- Negocjacje oraz finalizacja umów z klientami.
- Analiza danych rynkowych oraz identyfikowanie szans sprzedażowych.
- Samodzielna analiza sprzedaży (wykonywanych działań, strategii), składanie raportów do bezpośrednich przełożonych.
- Delegowanie zadań do agenta, wydatkowanie środków, koordynowanie działań promocyjnych w porozumieniu z Dyrektorem Handlowym.
- Zarządzanie polityką rabatową (zgodnie z matrycą).
- Udział w targach zagranicznych, konferencjach, szkoleniach.
- Składanie osobistych wizyt u kontrahentów firmy (nie mniej niż raz w roku).
- Przyjmowanie klientów w siedzibie przedsiębiorstwa, odpowiedzialność za organizację i całokształt pobytu.
- Zarządzanie relacjami; budowanie długotrwałych relacji partnerskich, autorytetu osobistego, wizerunku firmy.
- Kontakt z urzędami celnymi.
Wymagania:
- Minimum 3-4 lata doświadczenia w branży oświetleniowej.
- Znajomość branżowego asortymentu/ wiedza produktowa.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego (pozwalająca na prowadzenie negocjacji handlowych).
- Samodzielność w działaniu/ dobra organizacja pracy własnej.
- Zdolności analityczne – zarządzanie sprzedażą.
- Znajomość konkurencji, rynku, celów do osiągnięcia oraz kultury biznesowej na rynkach zagranicznych.
- Umiejętność delegowania obowiązków oraz organizacji wyjazdów zagranicznych.
- Nastawienie na cel oraz realizację.
- Gotowość do rozwijania własnych kompetencji, otwartość na zmiany.
- Atrakcyjność interpersonalna; życzliwość, umiejętność budowania własnego dobrego wizerunku oraz firmy.
- Zdolności komunikacyjne/ miękkie.
- MS Office.
- Mile widziana znajomość programu Subiekt.
Pracodawca oferuje:
- Możliwość pracy zdalnej z obowiązkiem przyjazdu do biura raz w miesiącu.
- Samochód służbowy dostępny w razie potrzeby.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Umowa o pracę.
- Premia od sprzedaży.
- Zniżki na firmowe produkty.
- Prywatna opieka medyczna PZU.
- Owocowe środy.
- Upominki okazjonalne.
- Spotkania integracyjne.
- Bezpłatna biblioteka pracownicza.
- Firmowa liga siatkarska – dofinansowanie zajęć sportowych.
- Możliwość ubiegania się o dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Narzędzia pracy – laptop, telefon służbowy.
Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV za pomocą przycisku „Aplikuj” znajdującego się pod ogłoszeniem.
Dołącz do najlepszych!
AplikujSzukaj ofert pracy