Jak znaleźć Specjalistę ds. Digital Marketingu / E-Commerce

Go back

Rozwijająca się sprzedaż w przestrzeni cyfrowej wskazuje przyszłość handlu. Dla wielu odbiorców brak możliwości wyszukania firmy w internecie jest równoznaczny z brakiem jej istnienia.  Złożoność działań marketingowych, które przełożą się bezpośrednio na zwiększoną sprzedaż, wymaga koordynacji przez wykwalifikowanego Specjalistę ds. Digital marketingu.

Jakie kompetencje i umiejętności powinien posiadać Specjalista ds. Digital Marketingu?

Praca marketingowca zaczyna się od analizy potrzeb i charakterystyki działań docelowego klienta. Bez odpowiedniego dopasowania kanału dotarcia, nie będzie możliwości uzyskania satysfakcjonujących wyników. Digital marketing to nie tylko wykupione reklamy w wyszukiwarce (Google Ads). Można dysponować całym wachlarzem narzędzi, takich jak: pozycjonowanie SEO, e-maile (newslettery), content marketing i social media. To ekspert opierając się na swojej wiedzy i doświadczeniu decyduje, jakim obszarem działań obejmie docelową grupę odbiorców i dlatego doświadczenie i umiejętność analitycznego myślenia jest tak istotna. Trendy w sieci zmieniają się z dnia na dzień, a branża rozwija w ekspresowym tempie.  Sztuką jest opracowanie szczegółowo przemyślanego procesu sprzedaży, który będzie skutecznie docierał do jak największej ilości klientów, przynosząc przy tym optymalne zyski ze sprzedaży.

Czym więc zajmuje się Specjalista ds. Digital Marketingu?

  • Planowaniem i wdrażaniem strategii marketingowych.
  • Przeprowadzaniem pełnego procesu kampanii reklamowych.
  • Analizą skuteczności realizowanych działań.
  • Monitorowaniem konkurencji, rynku oraz obowiązujących aktualnie trendów.
  • Dbaniem o wysokie pozycjonowanie w wyszukiwarce.
  • Tworzeniem treści marketingowych.
  • oraz wieloma innymi zagadnieniami.

W jaki sposób znaleźć odpowiedniego kandydata?

Biorąc pod uwagę specyfikę marketingu cyfrowego znalezienie doświadczonego specjalisty na to stanowisko, nie należy do najłatwiejszych zadań. Nie jest trudno o błędne oszacowanie kompetencji aplikującego kandydata. Tu natomiast z pomocą przychodzimy my, agencja rekrutacyjna WBS, która skutecznie od kilkunastu lat rekrutuje specjalistów o profilu marketingowym. Doświadczenie zdobyte za pomocą przeprowadzenia setek procesów rekrutacyjnych spowodowało, że potrafimy dobrać odpowiedniego kandydata wpisującego się w zestaw oczekiwań naszego klienta. Jeśli poszukujecie Państwo ekspertów w zakresie rekrutacji na stanowisko specjalisty/managera ds. Digital marketingu, e-commerce to zapraszamy do kontaktu.

Prosimy o wysłanie zapytania.

Formularz znajduje się poniżej.

Nasze doświadczenie
Ponad
0
rekrutacji
Ponad
0
zatrudnionych
Ponad
0
audytów
Ponad
0
optymalizacji

Zapraszamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia oferty
i dopasowania jej do Państwa oczekiwań.

Wyślij zapytanie