Rozwój sprzedaży eksportowej to czasami jedyny sposób na zwiększenie przychodów firmy. Rozwój sprzedaży na rynkach europejskich i innych pozwala na dywersyfikację bazy klientów, ale również często pozwala na zwiększenie marży firmy. Jeżeli chcemy być obecni na innych niż rodzimy rynkach to potrzebujemy specjalisty, który te rynki pozyska – potrzebujemy Eksport Managera.
CO ROBI EXPORT MANAGER?
Prowadzi cały proces sprzedaży od nawiązania kontaktu z klientem do zamknięcia sprzedaży. Dobrze znając cały proces sprzedaży, specyfikę produktów oraz kulturę biznesową danego kraju buduje długotrwałe relacje biznesowe. Połączenie tych cech sprawia, iż nasz specjalista identyfikuje potencjał sprzedażowy, prowadzi negocjacje i zamyka sprzedaż.
a dokładniej:
– analizuje dane rynkowe,
– identyfikuje szanse sprzedażowe,
– rozwija określone rynki zagraniczne (jeden lub kilka),
– nadzoruje oraz kieruje procesem sprzedaży na wyznaczonym obszarze w oparciu o wytyczne firmy,
– negocjuje oraz finalizuje umowy z klientami,
– samodzielnie analizuje swoją pracę, wyznacza dalsze cele do osiągnięcia w porozumieniu z przełożonym,
– wykonuje szereg dodatkowych zadań, które są częścią procesu sprzedażowego na rynkach zagranicznych.
Jak znaleźć Export Mangera?
Tak jak w przypadku innych poszukiwanych pracowników – ogłoszenie nie wystarczy, należy szukać.
Tego typu rekrutacje realizuje agencja headhunterska WBS.
Expert nie spędza czasu na popularnych portalach ogłoszeniowych.
Ekspert rozmawia z nami.
Poszukujesz Export Managera?
Jeśli to czytasz to jesteś w dobrym miejscu.
Skontaktuj się z nami – Wyślij Zapytanie.