Sprzedaż a uczestnictwo w targach

Go back

Czemu służą targi?

Targi służą sprzedaży.

I tego będziemy się trzymać rozmawiając o uczestnictwie firm w targach branżowych i innych pokrewnych wydarzeniach  o charakterze biznesowym.

Często spotykamy się z opinią, że targi „to taka impreza wizerunkowa-trzeba tam być” lub „okazja, aby się spotkać ze starymi znajomymi”. To są półprawdy, za którymi często stoi przekonanie, że nawiązywanie nowych kontaktów handlowych jest czymś wtórnym. My się z tym nie zgadzamy.

Naszym zdaniem głównymi celami targów są:

  • pozyskiwanie nowych klientów (cel nadrzędny),
  • utrwalanie relacji z obecnymi klientami,
  • pozyskiwanie cennych informacji o rynku.

Uczestnictwo w targach krajowych lub zagranicznych to kosztowne przedsięwzięcie, które wymaga wcześniejszego przygotowania ze strony Działu Sprzedaży lub Działu Eksportu. Z doświadczenia wiemy, że uczestnictwo w targach daje możliwość powiększenia bazy nowych klientów oraz zacieśnienia współpracy z obecnymi klientami firmy. Aby tak się stało należy odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań.

W jaki sposób przygotować się do targów, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał?

Kto powinien uczestniczyć w targach?

Jak pracować w trakcie targów, aby dobrze wykorzystać czas?

Z kim rozmawiać?

Jak pozyskiwać kluczowe informacje?

Na te i wiele innych pytań należy odpowiedzieć decydując się na uczestnictwo w targach.

Jeśli uważają Państwo, że Państwa firma powinna lepiej wykorzystać potencjał targów to już teraz zapraszamy do kontaktu z nami.

Nasze doświadczenie
Ponad
0
rekrutacji
Ponad
0
zatrudnionych
Ponad
0
audytów
Ponad
0
optymalizacji

Zapraszamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia oferty
i dopasowania jej do Państwa oczekiwań.

Wyślij zapytanie