WBS o zarządzaniu firmą

Go back

Technolodzy CAM/CNC, Programiści CNC- zarobki

Technolodzy CAM/CNC, Programiści CNC- zarobki

Nieustający rozwój procesów produkcyjnych przy zastosowaniu technologii maszyn obróbczych CNC, (ang. Computer Numerical Control) wpływa na rosnące zapotrzebowanie rynku pracy dla Inżynierów wyspecjalizowanych w obsłudze urządzeń CNC. Firma Headhunterska WBS od wielu lat specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów z zakresu obsługi urządzeń CNC. Prowadząc jedynie prestiżowe projekty w Polsce i zagranicą,  prezentujemy Kandydatom […]

Zarządzanie Działem Handlowym – optymalizacja procesu sprzedaży

Zarządzanie Działem Handlowym – optymalizacja procesu sprzedaży

Czy chcecie Państwo podnieść efektywność pracy Działu Sprzedaży? Potrzebujecie propozycji sprawdzonych rozwiązań? Naszym głównym celem jest wzmocnienie Działu Sprzedaży w Państwa firmie. Utrzymanie kluczowych klientów i pozyskiwanie nowych – wysoko marżowych klientów, co jest warunkiem rozwoju każdej firmy. Z każdym rokiem coraz więcej firm zwraca uwagę na optymalizację procesów sprzedaży. Audyt Działu Sprzedaży to wyspecjalizowana […]

Budowa systemu motywacyjnego

Na motywację pracowników ma wpływ wiele czynników. Mogą to być pieniądze, dodatki w postaci różnego rodzaju karnetów, pakiety socjalne, itd. Wzmacnianie motywacji nie ogranicza się do działania za pomocą czynników typowo kosztowych. Próby wpływania na pracowników za pomocą nagród i kar to typowa motywacja zewnętrzna i klasyczne działania, które już nie przynoszą oczekiwanych efektów. To […]

Poprawa Efektywności Zarządzania – weryfikacja pracy

Jest wiele sposobów na poprawę efektywności zarządzania w firmie. Tego typu projekty przyjmują zwykle postać audytu (choć nazewnictwo jest tu tak naprawdę drugoplanowe). Audyt w biznesie może obejmować analizę różnych obszarów funkcjonowania firmy – od finansów, przez procesy produkcyjne, organizację, personel, procedury zarządcze. W tym artykule skoncentrujemy się na audycie personalnym i organizacyjnym. Powszechnie panuje […]

Ocena pracy handlowców

Ocena pracy handlowców

Ocena pracy handlowców to usługa ukierunkowana na ocenę wszystkich istotnych aspektów pracy wykonywanej przez kadrę działu handlowego. W wyniku naszej pracy powstają wnioski i rekomendacje mające na celu poprawę wyniku sprzedażowego firmy. Oceniając kompetencje pracowników Działu Sprzedaży koncentrujemy się m. in. na takich zagadnieniach jak: Zbadanie w jaki sposób handlowiec realizuje proces sprzedaży, Analiza doświadczenia […]

Organizacja sprzedaży w Dziale Handlowym i Eksportu

Organizacja sprzedaży w Dziale Handlowym i Eksportu

Organizacja pracy Działu Eksportu w pewnym zakresie pokrywa się funkcjonowaniem klasycznego Działu Handlowego. Celem działań jest nadal pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój sprzedaży w zakresie obsługi obecnych klientów firmy. Najważniejsze różnice pomiędzy funkcjonowaniem Działu Eksportu i klasycznego Działu Handlowego, dotyczą następujących kwestii: Pracownicy Działu Eksportu powinni znać procedury eksportowe co jest niezbędne do realizacji każdego […]

Customer Centric Selling w praktyce sprzedaży

Customer Centric Selling w praktyce sprzedaży

Customer Centric Selling uczy w jaki sposób efektywnie pozyskiwać klientów przy jednoczesnym ekonomizowaniu działań i eliminowaniu czynności nieefektywnych. Cena jest tylko jednym z czynników, który decyduje o zakupie. W wielu przypadkach istotne są również inne parametry takie jak np. termin dostawy, ciągłość dostaw, wiarygodność, jakość produktów, itp. Ale tego co jest ważne dla klienta nie […]

Sprzedaż a uczestnictwo w targach

Sprzedaż a uczestnictwo w targach

Czemu służą targi? Targi służą sprzedaży. I tego będziemy się trzymać rozmawiając o uczestnictwie firm w targach branżowych i innych pokrewnych wydarzeniach  o charakterze biznesowym. Często spotykamy się z opinią, że targi „to taka impreza wizerunkowa-trzeba tam być” lub „okazja, aby się spotkać ze starymi znajomymi”. To są półprawdy, za którymi często stoi przekonanie, że […]

Rozwój sprzedaży a obsługa klienta

Czy kompetencje sprzedażowe niezbędne do sprawnej obsługi obecnych klientów firmy to te same kompetencje, które są potrzebne do pozyskiwania nowych klientów? Wyobraźmy sobie Dział Sprzedaży, w którym pracownicy oczekują na zapytania ze strony klientów i są gotowi przetworzyć oczekiwania potencjalnego klienta na dokument zamówienia, a następnie przesłać je do działu realizacji. Czy to faktycznie jest […]

Raportowanie w sprzedaży

Raportowanie w sprzedaży

Raportowanie to jedno z kluczowych narzędzi zarządzania Działem Sprzedaży. Dobrze zbudowany system raportowania jest przejrzysty, prosty, nie angażuje więcej niż 10-20 minut tygodniowo lub miesięcznie czasu pracy handlowca i stanowi źródło istotnych informacji dla managera działu sprzedaży lub szefa firmy. Kluczowe pytanie to: Jak zbudować sprawny system raportowania handlowców? Wcześniej musimy odpowiedzieć na inne pytania. […]

Nasze doświadczenie
Ponad
0
rekrutacji
Ponad
0
zatrudnionych
Ponad
0
audytów
Ponad
0
optymalizacji